Welcome to blogdindateJa

Jumaat, Februari 20, 2009

Web Hosting Percuma Terbaik

Salam sejahtera dan salam perpaduan saya ucapkan kepada semua tetamu blog saya.
Buat pengetahuan semua, ini bukanlah blog pertama saya, tapi ini lah post pertama yang saya tulis sendiri, yang benar-benar ingin saya tulis (^ - ^). Bukan senang nak menulis sebenarnya, kerana saya bukanlah di antara mereka yang suka menulis. Tetapi hari ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang satu laman web yang menawarkan WEB Hosting secara percuma. Dalam bahasa Inggeris-nya, FREE Webhosting (^ - ^). WEB Hosting ini saya sendiri telah gunakan, dan ia sangat-sangat memuaskan hati saya. The Best FREE Webhosting! Anda boleh nilaikannya sendiri. Saya pasti, anda juga akan berpuas hati.

Disini saya sertakan sedikit ringkasan perkhidmatan WEB Hosting tersebut.

- 1500 MB of Disk Space
- 100 GB Bandwidth
-
Free Subdomain or Your Own Domain
- Automated Scripts Installer (20 Popular Scripts)

- cPanel Control panel
-
Easy to use Website Builder
- Over 500 website templates ready for download
- Free POP3 Email Box and Webmail access
- FTP and Web based File Manager
-
5 MySQL Databases with Full PHP Support , Perl, CGI, Ruby.
-
Zend & Curl Enabled
- IMMEDIATE Activation!
- No Ads at all !

Klik disini untuk ke laman web tersebut. Atau pun klik banner di bawah.


Free Website Hosting

Free Website Hosting

Free Website Hosting

Free Website Hosting

Free Website Hosting



Apa yang anda lihat, itulah yang akan anda perolehi.

Selamat Mencuba!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut