Welcome to blogdindateJa

Khamis, Mac 19, 2009

Jejak ke M i r i , Sarawak


H o o r e y ! ! ! finally, terubat rindu sikit kat kenkawan B r a v i s s i m o ...
emmm, dah nak masuk 3 bulan aku kat bumi Borneo ni ... inilah kali pertama aku berkesempatan berjumpa dan bermesra seperti selalu dengan kawan-kawan yang k u c h e n t a ...
walaupun hanya untuk beberapa m i n i t + j a m , walaupun hanya berjumpa 3 ahli B r a v i s s i m o sahaja ... sungguh aku teramat menghargainya ...

17 Mac 2008, 6.30am. 2 jam yang menyeksakan mengharungi jalan ladang + 6 jam menggunakan jalan raya. Akhirnya aku sampai di M i r i , dengan menaiki van. Inilah hari pertama aku keluar dari Mukah sejak hari pertama aku ditempatkan di Balingian. Sejurus sampai, dan check-in di C o s y I n n , tanpa berlengah aku dan Sumasliza @ Mas ke Imegresen, Bank-bank, dan Handphone-handphone Center untuk settlekan segala kerja-kerja kiterang. Alhamdulillah, jam 5pm, sume settled.

"Eh, kenapalah aku ke Miri, kenapa tak ke Bintulu or Kuching?"
tentunya kerana aku nak jejak gang B r a v i s s i m o!

18 Mac 2008, gang B r a v i s s i m o yang pertama aku jumpa adalah Azwan Ismail @ Awe! A person yang paling kuat digossipkan dengan aku sewaktu di I P S A H 2008. hehehe (^ - ^) . . .
Betul ke gossip??? hehehe . . . Dah! Dah! jangan fikir bukan-bukan . . . Next! :p. . Hehe, next person yang aku jumpa adalah Ahzam Hasni Ismail @ A j a m . . . e'eh, sama pulak ayah korang yer. . . (^ - ^) hihi . . Lame jugak kiterang berborak kat dlm Cosy tu sblm keluar dan menjejak Nurul Aimi @ Aimi pulak . . .

Dear Awe, t a h n i a h dah dapat berjalan semula! Jaga kaki baik-baik ya, jgn lompat lebih-lebih sangat (^ - ^) . .
Dear Ajam, akan ku jaga hadiah gelang buah tangan dari Sabah yang kau berikan pada ku . . . hehehe . . . tunggu hadiah dari Liza pula yer . . . he he he
Dear Aimi, tabahkan hatimu . . . semoga bahagia selalu ya!

Bestnya dapat bertemu kamu semua wahai kawan-kawan ku . . . Terima kasih kerana mengsponsor Liza on 19 Mac. hahaha . . dan terima kasih yang tak terhingga juga kerana meluangkan masa untuk berjumpa Liza yang terpoyo pop sangat ni huhu . . .
I love U too much guys!!!

19 Mac 2008, klu ikut perancangan asal supposely aku & Mas dah bertolak pulang ke Balingian, tp sbb hal-hal yang tak dapat dielakkan, terpaksa rancangan untuk balik di tunda lagi sehari . . .
esok, insyaAllah seawal 600am klu takde apa-apa kami akan bertolak pulang ke Balingian.


S o o n . . . .


J e j a k Ke Kuching on LabourDay . . .


hihihi C U there!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut