Welcome to blogdindateJa

Isnin, September 27, 2010

Apa jadahnya bokehphotostudio.com ni??


Helppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!
ape kemende alah ni???
adoii.. nak buat mcm mana ni??
tulun tulun.... dinda tak tahu nak buat mcm mn.. huhu

6 ulasan:

Kamil ace[tm] berkata...

http://www.cikgudahlia.com/2010/09/masalah-malware-apa-perlu-dibuat.html

cube try tengok situ,,hoho

Haw berkata...

cuba cari link malware tu sampai dapat.. lps tu buangkannya.. ada kemungkinan malware tu dok kat follower, master linky, & sebagainya

Ir. Cacing Kerawit berkata...

kawan aku cakap benda ni sbb adverts(bukan nuffnang) tapi dah lupa adverts apa...btw, geng blogger pun jdi camni gak...hampeh btoi..

New Post

The Arrival Satu Pembohongan

Haw berkata...

dah sattle ke masalah ni?.. kat http://matahaw.blogspot.com pun kena gak dulu.. habis semua widget d alih ketempat lain.. rupa2nya bukan dr Mister Linky atau follower yg jadi penyebab.. rupa2nya dr waktu solat Jakim.. klu rajin g laa try ambil code waktu solat Jakim.. mesti dapat warning malware

err! klu nak tinggal apa2 jejak sila lah ke sini http://matahaw.blogspot.com/p/ruang-sembang.html sbb (intensedebate) sbb dah tak guna shoutmix or cbox.

My MiRa berkata...

mira da kena dulu..huhu tapi hilang sendiri last2


stop here..and say hye...with love mira hussin ^_^

syAzAnA berkata...

maybe something about link kat blog dinda kot. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut