Welcome to blogdindateJa

Rabu, September 01, 2010

Salam Aidilfitri dari dinda.teJa

Salam Aidilfitri dari dinda.teJa
Gambar di ambil dari google kemudian di edit.. hehe
(Jangan marah ye tuan punye gambar. Gambar anda cantik. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin :))


Di kesempatan ini, dinda ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi kepada semua geng blogger, blogwalker, blogReader seIslam seantaro dunia.. :) Mohon maaf di atas segala kekasaran bahasa, dan tindak tanduk yang tidak menyenangkan atau mengguris perasaan sepanjang sesi perkenalan kita ye... Sesungguhnya yang baik datang dari Allah s.w.t dan yang buruk itu datang dari kelemahan dan kejahilan saya sendiri. Mohon jutaan maaf di atas segala kekurangan. Semoga kita sentiasa berada dalam pemerhatian, mendapat keberkatan dan rahmat dari yang Maha Esa. :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin


Regards,
dinda.teJa

7 ulasan:

MFS berkata...

kemain lagi dia..awal-awal lagi dah buat perutusan raya..hehe

btw..selamat hari raya aidilfitri..salam sejuta kemaafan

Azwan Ismail berkata...

Selamat hari raya!

Amir Izzat berkata...

salam..
eh !belum lagi la..hehe

ok..amir maafkan...dan amir halalkan segala hutang piutang amir..kih3

ha,selamat ari raya aidilfitri maaf zahir batin...

p/s: taun nie raya kat mana?

Rizuan Ismail berkata...

Selamat Hari Raya gak utk Dinda dan semua. :)

p/s:sedey..hari raya tahun kene kerja..waa

dinda.teJa berkata...

@ MFS : xmain-main la.. hihihi.. dinda guna pos laju.. sbb tu cepat sampai.. hihi

@ Azwan : ye, sama-sama :) nak duit raya bole??? :p

@ Amir : dinda raya kat kg pandan je.. :)

@ Rizuan : pertama kali dinda cuti raya lama sejak dari abis sekolah dulu hihihi.. dinda cuti smpi 16hb :)

Miss Annaz berkata...

salam..
Selamat Hari Raya Aidilfitri utk dinda jugak..
& gb semua...

Lepas raya kita kira duit raya, k...

caliph shuriken berkata...

awal sminggu awk wish raya..
hmm, sy plan nk gi kL kjap raya ni.. aritu x abis bw blk brg, hukk...

dinda..
salam syawal.. maaf zahir batin ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut