Welcome to blogdindateJa

Ahad, Januari 16, 2011

Monolog

"...semalam aku sunyi, kini aku terisi"

atau sebenarnya..
semalam dan hari ini tidak pernah berubah?

semuanya tetap aku lakukan sendiri
seperti semalam...

ye, seperti semalam...

dulu kau ikutku pulang hingga ke rumah,
kau kata kau risau
kini?
dulu kau penemanku kemana pun ku ingin pergi,
kau kata xsanggup lihat aku keseorangan
kini?

siapa aku dihatimu dulu?
siapa aku dihatimu kini?

kau pernah berkata,
jangan sampai meminta putus hubungan jika bertengkar
tapi, kau pernah minta aku mencari penggantimu...

adakah aku yang x faham
sememangnya kau sudah x perlukan aku lagi?

balaslah, pulangkanlah semua kata-kataku
agar kau puas, agar aku tersiksa

i will do this, i will do that...
its happen, only for two weeks..
maybe..

kenapalah aku masih disini mengikut semua mahumu..
kenapalah aku masih disini menerima semua ini darimu..
kenapalah aku masih disini melakukan semua ini untukmu..

aku dah tak pasti siapa diriku yang sebenarnya lagi


dan aku masih disini
ye masih disini


hingga sampai saat aku benar2 pasti
siapakah aku bagimu
dimana aku dlm hidupmu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut