Welcome to blogdindateJa

Khamis, Ogos 20, 2015

Buat duit dengan laman web PTC

PTC atau Pay-To-Click (Dibayar Untuk Klik) adalah satu model perniagaan online yang menarik trafik online dari orang-orang yang bertujuan untuk mendapatkan wang dari rumah. Laman web PTC, bertindak sebagai orang tengah antara pengiklan dan pengguna; pengiklan membayar untuk memaparkan iklan di laman web PTC, dan sebahagian daripada bayaran ini pergi kepada penonton apabila dia melihat iklan itu.

Di samping itu, laman web PTC menawarkan komisen kepada ahli-ahlinya untuk mendaftar ahli baru (sama seperti banyak program-program pemasaran affiliate dalam talian), atau mereka boleh membayar ahli peratusan daripada klik yang membuat rujukan mereka sebagai komisen yang berterusan.

Di bawah adalah senarai Laman PTC sah. Jika anda memerlukan maklumat lanjut anda boleh klik pada mana-mana imej tapak banner untuk lawatan langsung.

CLIXSENSE


Clixsense adalah laman web PTC yang sah. Mereka mempunyai beberapa cara lain yang anda boleh janakan selain dari PTC. Mereka membayar sehingga $ 0.02 per klik dan anda mempunyai iklan tanpa had setiap hari, jadi anda boleh klik semaksima iklan yang mungkin. Anda juga berpeluang menambah pendapatan melalui GPT, tugas, tawaran, kaji selidik dan lain-lain. Minimum pengeluaran wang adalah $ 8.00 yang boleh dikeluarkan melalui paypal, payza, rizab kebebasan dan cek. Anda boleh membuat lebih daripada $ 7 sehari di laman web ini sahaja.

Ada beberapa lagi laman web PTC yang sah. Saya akan update kemudian..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut