Welcome to blogdindateJa

Selasa, Jun 08, 2010

S e d i h

Aku tak boleh bersosial
Aku tak boleh chit chat
Aku tak boleh beremosi
Aku tak boleh guna !!!!
Banyak yang aku tak boleh buat..

Tapi,

Aku perlu bersosial
Aku perlu berchit chat
Aku ada emosi, perasaan, keinginan
Aku ingin miliki kebebasan
Seperti orang lain...

Kerna siapa pun aku..
Hakikatnya aku hanya orang biasa..

MENCI!!!!! Handphone aku rosak!!!! huh!
S E D I H N Y A !!!!! :(

8 ulasan:

KuBi berkata...

bak mai alamat nk hadiahkan sebijik publik phone!! huhuhu

dinda.teJa berkata...

bole saja!! hahaha

khalidahmacambaguss~O_o berkata...

sangat mendalam kata2 kamu, dinda...hahaha...

jemput2 lagi datang blog saye....click2 sesama okies

dinda.teJa berkata...

dalam sangat macam dalam perigi buta.. huhu..
iyer baikkk (^ - ^)

areleaf berkata...

lu kene kental..tengok macam gua,jangan kata henset..charger henset pon gua xde..tapi gua kental..

kental macam osama.

hellioz berkata...

weyh alep
osama ade kt uma gwa la
makan jagung rebus...
gyahahahahaha~

relax sudah
internet kan hade
gyahahaahahaahaah~

hakimfaridzul berkata...

relax la..
kan internet ada, still boleh buat semua tuh!!!

chil!!!

dinda.teJa berkata...

@areleaf : baeklah!!! dinda akan belajar jadi kentaaalll macam kamuuuu!!! kental macam MESSI (tentibe je..huhu)

@hellioz : aah nk jgk jagung rebus munkin bole jd ubat hati yg duka lara ni.. huhu

@hakimfaridzul : klu internet down guane pulok?? huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut