Welcome to blogdindateJa

Jumaat, Jun 04, 2010

Tinggal Kenangan

Jom layan lagu dengan dinda..
huhu lagu ni buat insan2 tersayang..
yang terpaksa ditinggalkan @ meninggalkan dinda..
huhu.. bole ke macam tu?
xperlah... layan je la

Tinggal Kenangan - Official MTV
Penyanyi : Saleem





Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Chorus
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Ulang Chorus 2X

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan

4 ulasan:

dinda.teJa berkata...

Untuk anak murid di SK PARISH yang terpaksa ditinggalkan.. Cikgu akan sentiasa merindui kamuu!
Untuk rakan seperjuangan di SK PARISH, jasamu akan sentiasa dikenang... aku rindu kamuu!!!

akuseniman berkata...

yg versi pompuan indon nyanyi lg best kot!!!:)

MFS berkata...

taceng seyh dgr lagu neh..haha :D

dinda.teJa berkata...

akuseniman : yg perempuan indo tu nyanyi xbestla bg dinda.. xde feel.. huhu + dinda kenal lagu ni pun bila Saleem yg nyanyikan.. ^ - ^

MFS : tac heng abeyh.. hihi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut