Welcome to blogdindateJa

Sabtu, Julai 03, 2010

Messi Selsema

- Cepat sembuh ya cayunk -


Alamak!!!!! Messi ku selsema la pulak!!!! huhuhu ni mesti kes rindu kat dinda ya... huhu sori cayunk, xdpt gi africa... xdapat cuti la.. kat sekolah xde org ngaja PJ nnt.. huhu.. cepat2 sembuh ya... mmmmuuuuaaahhh (^ - ^)


-------------- T o l o n g J a n g a n D e n g k i ------------------- :p ------


PRETORIA: Kem Argentina dilanda kebimbangan mengenai tahap kecergasan penyerang bintang Lionel Messi yang juga pemain perancang Barcelona apabila dia tidak berlatih kelmarin.

Argentina membuat perhitungan dengan pasukan semakin menyerlah Jerman dalam perlawanan suku akhir Piala Dunia yang paling mendapat tumpuan di Cape Town hari ini.

Pasukan Amerika Selatan itu mendakwa pemain licik itu mengalami selesema dan menyebabkannya tidak turun berlatih sebagai langkah pencegahan.


Mereka juga berkata, kedudukannya dalam skuad hari ini belum pasti namun spekulasi mula timbul di kalangan media bahawa masalah pemain berusia 23 tahun itu akan menjadi demam yang teruk. - AFP

9 ulasan:

ace~ berkata...

tlg mintak autograf dye yee..HAHAHA

Farid MOFASAD berkata...

teruk sangat ke?

isshhh..

baru nak letak wang atas nama dia malam nie!



hahahahahaha




waka waka eh eh!!

>>__________<<

azwabenjamin(; berkata...

err, hrp dia xmsk, pluang utk german cerah sikit nanti, err tp they still have tevez kann? :"/

MFS berkata...

bagus la tuh..mudah sikit jerman nak mara ke peringkat separuh akhir..bungkus la argentina malam neh..hahaha!!!

-telordibasuh- berkata...

haha..ala...en.paul a.k.a sotong kurita situjang tilik dah ramal german menang lawan Argentina la dinda..hehe


p/s holland power tau hehe

Tanpa Nama berkata...

karut laa tukang tilik pa smua..tuhan yg tentukan xda sapa pn bleh tilik nasib seseorang tu...selsema tu just nk bg smua thu yg dia xbapa shat tp sbaliknya dia ok jaa cma mau bg jerman seronok yg messi tu xshat..konon-kononnya messi krang tnjuk kelicikan dia..alah xmau bg jerman sntiasa sekat messi..kan messi jd tumpuan tok dserang...Argentina akn blas dndam tngu laa k...

man berkata...

eden pun peminat messi gak..walaupun tak layak sampai separuh akhir..messi tetap hebat!!

Lulu caldina berkata...

minat messi eh..tp sayang dia tak menyerlah kali ni..adehh...

dinda.teJa berkata...

messi nmpk mcm xmenyerlah sbb dia xjaringkan gol. tp dia tetap hebat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut